Grattis till mig:)

Idag blir jag äntligen ett år närmre 18. Känns bra!

Vaknade redan vid halv 6 idag av att mamma och pappa kom in i mitt rum och sjöng fruktansvär vackert.^^ Varför det blev så tidigt var för att mamma började jobba redan klockan 6 i morse. Men jag öppnade mina presenter och jag blev nöjd:) Som alla andra gånger typ. hihi. Jag la mig ner i sängen igen och somnade om en timme. Vaknade och gjorde mig i ordning lite snabbt och studerade mina nya fina presenter.

Sedan hämtade pappa mig och jag fick skjuts till skolan. En tråkig historialektion och likaså mentorstiden och datakunskapen. Men efter vi ätit och slutat så gick jag, Linnea och Frida ner till stan. Linnea fick skynda sig för hon skulle med bussen. Så frida och jag fick ta oss en glass själva på torget. Så där satt vi ända tills sussi och Julia dök upp.

Efter det gick vi en runda på stan och sen hämtade mamma mig:)

Var också inom pappas jobb och träffade Annika. Fick en jättefin ring utav henne, hon är så snäll=)
Har även fått superfina paket utav ngr vänner, ni för för söta och all kärlek till er. =)

Så nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men om jag går in till mamma så vet jag att jag kan hjälpa till med något nu innan det blir kalas:)

Vi hörs senare ikv alla nära och kära.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0