God morgon

Hej alla pigga och glada!
Jag är varken pigg eller glad. Vaknade redan vid tio idag av att pappa står ute och såga ner träden bakom oss med en motorsåg. Tror inte bara det va jag som vaknade utan hela kvarteret. och jag som hade behövt sova ut en aning, men det tyckte inte far min..

Så nu har jag hunnit med att duscha och ätit frukost. Mycket man hinner med när man går upp i tid =)

Sitter i min soffa och syster kom precis hem. Frå¨gade om vi skulle åka in till kna men nej det skulle vi inte. Mamma och hon skulle ner och köpa tapeter! Frågade om hon skulle med och kolla på handboll nu när milan och dom vinner serien idag men nej det skulle hon inte. KUL!

14 Mars idag, vilket innebär att Rassus blir ett år äldre! =D Säger ett stort Grattis till honom. Och om bara ngr dagar är det min tur. Ett år kvar, håll ut Malin!

Förövrigt är min fot helt konstig. Den är svullen och blå men det gör inte ont när jag går.. Vet att jag slog i den där knölen ganska så hårt för ngr dagar sedan. Och nu syns den inte ens. Men vi få se hur den mår under dagen^^

Nahe om jag skulle göra ngt nu ist för att sitta här och leta kläder på nätet, finns hur mkt som helst juh så man kan inte slita sig ifrån det!

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0