Ett sista inlägg

Ett sista inlägg på en vecka. Har inte hunnit uppdatera för jag har haft så mycket att göra.

Idag vaknade jag tidigt och det var riiiiiktigt segt att stiga upp. Asså det kändes att jag behövde få mig en vecka semester nu:) Efter skolan hämtade mamma mig och vi fick åka ner till stan för att inhandla det allra, allra sista.

Efter det fick vi åka hem till mormor och morfar för morfar fyller år i mon. Så vi var där och fikade en lite runda. Åkte hem och skulle fortsätta med min packning, hade bara en massa strumpor i min resväska. För jag hatar att frysa om mina små fötter:P Men nu är den fylld med hur mycket (skit?) som helst. Har med mig en massa onödigt och känns som om jag glömt det viktigaste.. Hmm, som vanligt^^

Nu ska jag bara in o duschen och sen så ska jag bränna en ny skiva som Andrea har önskat, så vi ha roligt i mon under den lååååånga resan:)

Ha det så bra här hemma och ta hand om er så hörs vi om en vecka! Ska försöka komma hem med benen i behåll!! =D
Kram på er!

Jag 3 år. Var ett tag sedan:)

Dea i äldre dagar ^^

Nu drar vi!! Hejdå! =)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0