en till skolvecka avklarad!

Usch vilken hemsk vecka! Proven har gått 50/50 och hela jag känner att jag gjort allt som jag kunnat. men ändå har det itne gått som jag velat. blörk!

Aja, igår så skrev jag engelskaprovet. Jag blir så sur! Han tar med allt annat som vi INTE har tränat på. Nej, jag blir besviken bara jag tänker på det!

Sen så hade vi matte och där hade hälften av våran klass fått IG på provet inkl. mig;) Haha. Jag har aldrig fått IG på ett prov, men nu var det nog på tiden asså. Men som jag skrev innan i bloggen att det va mitt livs svåraste matteprov. Men när jag kollade igenom provet så var det en himmla massa slarvfel som jag inte kollat igenom. Så som att skriva 9 ist för 9 cm. Bara där rök 2 poäng. Och hade jag skrivit det hade jag klarat mig. Så två poäng ifrån G. Nej usch! haha.

Fick bättre betyg på mitt SH-prov iaf, så kunde gå hem med lite glädje i kroppen iaf!

Åkte ner och tränade det vanliga och det va jobbigare än vanligt.. Men Mil åkte med mig hem för klockan tio på kvällen skulle vi kolla på när våra kompisar spelade Korpen-final:) Dock förlorade dom, men dem va duktiga ändå!

Åkte med Adde och Ernst hem och hade en riktigt rolig bilfärd måste jag säga, det snöade juh också.


Idag hade jag sovmorgon till 11 och hade endast en lektion. Men pappa kommer in på morgonen klockan åtta och skriker: UPP OCH HOPPA, DU ÄR FÖRSENADE MALIN! HÄR HAR DU EN MACKA, JAG KÖR DIG TILL SKOLAN. KOM IGEN NU! Jag blir juh livrädd och hoppar upp och tror att klockan är mer än vad den är. Men när jag ser på klockan så är den bara åtta. Jag blir trött och säger att jag itne börjar förens vid 11. Haha, han ber om ursäkt och kör till jobbet:)

Kommer till skolan och har datakunsap, osen går Linnea och jag upp till pappa för att få lite tips om våran argumentation som vi ska göra nästa vecka om larm;) de ni!

Nu ligger jag här i sängen och är helt slut! Om jag blundar mer än två sek så har jag deffinitivt somnat.

I mon kommer syster hem så vi få se vad som händer i helgen. Vet bara att jag ska träna på söndag iaf:)

Ha det nice!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0