Denna roliga måndag!!

Alltid lika pigg på måndagarna, veta att man har hela 5 dagar kvar till nästa helg är inte roligt. Majsis kom in till mig idag och sa todeloo för hon skulle åka tillbaka till malmö, men jag vet att hon kommer hem på fredag då det är kalajs! =D

Idag var nästan en helt onödig skoldag. Datakunskap och där gör man inte ngt jobbigt pecis. Sen var det lunch och vad i hela friden var detta för mat?:o Kan nog ha varit det värsta jag ätit i skolan!! Det va något som liknade pannbiff men va en sån äcklig konsistens så jag fick inte ner alls mkt. Hade dessutom en lång håltimme efter också då jag skulle pluggat matte och gjort lite SH, men det blev två tal och tre meningar! Hjärnan fungerar inte utan mat, punkt slut! Hade min svenskaredovisning idag iaf, och det kunde faktiskt gått värre:) så det va bra!

Gick hem och fick ngt i magen och tack o lov för det. Sen åkte jag ner till sporthallen och skulle träna tjejerna. Förra veckan var det Sanna och jag som skrattade och höll på, men denna veckan var det ombytta roller. Herregud, fick aldrig tyst på dom=P Det slutar med att det smittar av sig på heeela gruppen och det blir inte någon serriös träning för fem öre. Tror dom har så tråkigt på Brittas träningar så dom kommer till oss och skrattar av sig, gärna för mig. Bättre att dom är sådär glada och roliga än att de sura åskmolnen kommer fram i dom;)

Efter det åkte jag med mamma ner till Maxi. Idag var det jag som tog täten (för en gångs skull). Brukar alltid vara jag som springer efter henne med kassen, men idag vare tvärtom =D Så det så!

Ikv skulle jag behöva plugga men jag har satt stopp för mig själv. Ikv ska jag bara ta det lugnt och kolla på ngn bra film som jag sedan kan somna till, det är underbart! :)

Imon är det tisdag och den är alltid lika jobbig, från klockan 9 till 9 på kvällen så det är bara att hoppas på att det blir en såndär solig dag i mon så man orkar^^

Trevlig kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0