364 dagar kvar!

Hade tänkt jag skulle ha lite nedräkningar av lite saker som kommer hända här framöver =)
* 7 dagar tills jag åker till Norge (Trysil) med Andrea för att åka skidor.
* 18 dagar tills jag ska få mig en ny frisyr.
' 19 dagar tills påsklovet.
* 24 dagar tills jag ska åka till Teneriffa med min familj.
* 49 dagar tills Maja fyller år.
* 82 dagar tills skolavslutningen
* 83 dagar tills studenten
* 92 dagar tills Linn och jag åker till Spanien.
* 364 DAGAR TILLS JAG BLIR 18 ÅR! =D

Blev lite sent igår så jag orkade inte uppdatera. Men jag hade en kanon dag. Tack alla underbara människor för alla gratulationer och presenter. Är mer än nöjd! =)

Igår så hjälpte jag och pappa till med att duka och va riktigt duktiga tyckte vi själva. Jag vek servetter och pappa la fram tallrikarna. Samtidigt som vi gjorde detta dansade och sjöng vi, som vanligt med andra ord. Haha.

Klockan blev plötsligt 18.00 och alla gästerna kom, även min syster kom hem ifrån Malmö! =D Blev ett litet släktkalas emot vad vi brukar ha, men det funkade också:)

Vi åt och åt och åt och åt osv.. Det är ju det ända man gör på släktkalas, hihi. Men vi hade en trevlig stund med mycket skratt. Lite senare sen kom Milan ifrån sin träning så hon va också med och fikade:) Det blev sent och ngr ifrån släkten åkte hem medans jag, Milan och mina två barndomsvänner, Ernst och Andreas, kollade på Stefan och Krister och hade det trevligt:)

Milan blev hämtad och helt plötsligt va allt över och klockan var mycket. Över en dag så har man blivit ett år äldre, mycket märkligt..

Vaknade idag av lite panik faktiskt. Kom på att jag skulle åka skidor om exakt en vecka och hade inte Maja tagit med sig sin skidjacka så hade jag inte haft någon som passade till mina termisar. Så jag fick kliva upp och springa in till henne och fråga om hon hade med sig jackan. Självklart, och jag kunde pusta ut =)

Åt lite frukost och även en tårtbit ifrån gårdagen. =D Sen har jag bara suttit på mitt rum med syrran, hon klippte av de slitna på mina toppar så nu känns det fräscht! ^^

Dagens planer är inte så planerade, funderar på att gå ut och gå en runda men det är nog bara stora ord och liten verkstad:)

Hörs säkert senare. Här kommer lite bilder ifrån gårdagen. =)

Kvällens!
Mina nya underbara byxor och min nya rosa tröja som jag fick på morgonen:)


Underbara flickor=)
Mamma, Ing-Marie och Gunilla!


Ernst, Syster, Pappa och Keithan! =D


Anders, Pajjen och Andreas =D


Efter " ja må hon leva" var det bara att hugga in ^^


Världens bästa syster och jag:)


My best friend in the world!


Jag och min gamla barndomsvän Andreas =)


Ännu en barndomsvän, Ernst! =D


Min älskade mormor och jag! :)


Min älskade morfar och jag! :)

Tack Alla!
- En ny TV av ma och pa
- Den bruna väskan av Emilia + familj
- Blommor från måmå och måfa, farbror +fru, mor och far
- En ring utav Annika
- Öronhängen utav Tina
- Bodylotion + en tröja utav syster
- Melodifestivalskivan av mor och far. Det är en standard ifrån när jag va liten;)
- Skor och en massa kläder från ma och pa
- Ansiktsbehandling av mina barndomsvänner + familj
- Pengar och strumpor av måmå och måfa
- Skidresan och Teneriffaresan av ma och pa.

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0