24/3-09

Gokväll!
Nu var de två jobbigaste dagarna över på hela veckan, är så glad:) Nu blire bara bättre och bttre dag för dag. Osen är jag ledig en vecka, gud så skönt:) Veckan därefter är dock inte lika skön men det får jag ta tag i då!

Idag När jag vaknade så var de snö? Blev sur för jag va ju tvungen till att cykla till skolan idag. Halt och kallt som in i bomben var det. Så jag kom en aning försent idag också, men hon är van:) Fick reda på provet och jag blev riktigt nöjd, för en gångs skull. Osen efter det fick jag ju reda på det där engelskaprovet som jag sa till er att jag inte övade alls mycket på. Att jag ställde in mig på att inte få godkänt eftersom jag hade fyra stora prov den veckan. Men jag klarade mig och fick en sån lättnad i hela kroppen:)

Sen var det historia och jag förstår inte hur vi ska ha ett prov när vi knappast gått igenom något. Känns inte som om detta är ngt stort? Men boken får nog följa med mig på skidsemester..

Idrott sista och idag va det roligt. Ingen i klassen va serriösa eller något i den stilen så allt blev så.. ja jag vet inte men jag gillade det iaf=)

I morgon är det så att alla 1orna på skolan skriver uppsatts osen har jag bara spanska efter, sen slutar jag:) Ska hem och plugga igenom lite matte till det där provet på torsdag. Se om jag kan lyckas få en till såndär lättnad inom mig. Sen ska jag och mamma åka in till kna för att handla de sista till resan:)

Sköt om er!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0