15/3-09


Go kväll! :)
Är lite trött på dessa söndagar! Alla ser likadana ut för min del. Sover tills klockan blir mycket, går upp och äter. Sätter mig och pluggar i ngr timmar fram tills jag ska ner till gymmet för att träna samma gamla vanliga pass. Väl klar där nere så åker jag hem, duschar och återigen tillbaka till allt pluggande.

Idag är det bara svenska som jag kunnat plugga, allt annat ligger i skåpet. Slarvigt jag vet, men på fredagarna vill man inget annat än att gå hem. :) Men iaf, har muntlig redovisning i mon och jag kan säga att detta kommer inte gå bra! Just nu känns det som om att hela skolvärlden går som i en bergochdalbana. Denna redovisningen handlar om inbrottslarm, de ni! Inte illa, haha. Sen har jag en bok som jag måste kämpa mig igenom! Lätt den sämsta boken jag läst utav alla 10 böcker i mitt liv. Är ingen människa som gillar att läsa måste jag erkänna. Har nog läst en max två böcker frivilligt i mitt liv. Resten har jag varit tvungen till att läsa inom skolan, och jag blir alltid lika glad. =(

Sen på tis och torsdag så har jag oförberett i engelska. Ännu ett ämne som inte faller sig in i smaken hos mig. Tror fasen jag kan spanska bättre än den där nedrans engelskan. Eller är det bara så att våran lärare gör det så komplicerat så man tycker det är svårare än vad det egentligen är? Möjligt, dessutom gillar jag inte våran engelska och svenskalärare, bara det gör juh saken värre.

Nu ikv ska jag kolla klart på Beck, om jag inte somnar innan vilket jag inte tror jag gör. Sen om det är fint väder i mon så ska jag försöka stiga upp i tid så jag kan ta cykeln till skolan ist för att vara så lat och be pappa köra mig.. Har bara två lektioner i mon men få sitta kvar i skolan och se till att få veckans arbete avklarat:)

Ta hand om er alla fina människor!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0