12 veckor kvar till sommarlovet!

Har suttit idag och räknat ner till sommarlovet. Och ÄNTLIGEN är det så att vårsolen kollade fram idag för första gången! Fast blåsten va också framme och gjorde sig rolig, kunde knappast inte gå för det kändes som jag skulle flyga iväg:D men det gjorde inget för solen va framme! Och det va de jag ville igår juh:) Dagen gick sååå mycket fortare idag.

Kom och hade spanska första. Då vi hade snack om hur det heter, nattögsbord eller nattduksbord. Milan trodde på det första alternativet och jag på det andra.. Herregud denna flicka! =) Hon kan få en och skratta!

Sen hade vi engelska, nationellt för att förbereda oss till det riktiga. Jag hade gärna sluppit men det tyckte inte min lärare. Så jag fick sitta där och plågas igenom en hörövning. Men jag lever nu iaf:)

Sen var det historia och det är inte intressant så:)

Sen var det idrott och där spelade vi badminton och det va helt okej;)

Linn hängde med efter och efter ett tag fick hon åka bil med mig=D Det gick bra, både hon, jag och pappa lever^^

Nu ikv har jag inte lust att göra ngt alls så jag tänker kolla på TV nu. Ha det bra!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0