Tjohoo!

Hej gott folk:)

Vilken dag. Solen har ätnligen hittat tillbaka till oss och jag hoppas att den stannar nu ett bra tag framöver. Om bara en vexka så åker jag till Spanien igen. Ska bli riktigt skönt så därför hoppas jag att solen stannar så man kan få sig en bra grund så man inte bränner sig så mycket som jag gjorde förra gången. Kunde varken sova på rygg eller mage utan att det sved som fasen..

I fredags var jag på fotboll med Jojje och Milan. Väl där nere så träffade vi Emil och Anton. Efter det åkte jag hem för att packa mina saker och bege mig ut till Milan. Vi hade bestämt att kolla på hockeyn klockan 2 på natten så jag sa att, ställ klockan så väcker du mig sen så går vi ner och kolla på matchen:)

Jag vaknade på morgonen och insåg att det var alldeles för ljust för att vara klockan 2 på natten. Jag frågade milan om itne hon heller hörde klockan? Då säger hon att hon var nere och kollade på matchen..

jag: Varför väckte du inte mig?
M: Det gjorde jag, men du sa att du inte ville se matchen.
jag: vah? nej, jag var inte ens vaken.
M: jo? jag frågade, "ska du med ner och kolla nu?" Då sa du bara NEJ!!
jag: jaha, det där måste jag sagt i sömnen..
M: ja det kan vara sant.

Så kan det gå.. Så jag missade den men jag klarade mig ändå;)

Kom hem och snabbt iväg på kalas till min morbror. Där blev det smörgåstårta och vanlig tårta som stod en upp i halsen sen.. Men efter ngr timmar så åkte vi hem. La mig en stund på sängen och vipps så kommer Mil in. Då var det bara att göra sig klar för att åka iväg på "spelkväll" till jocke.

Mycket trevligt. Synd bara att ma aldrig kan tävla i de grenarna som jag är bra i;) haha! Klockan blev mycket och vi åkte hem:)

Idag vaknade jag vid tolv och kände mig faktiskt lite utvilad. Gick upp och åt frukost osen ut och la mig på altanen. Så där har jag legat hela dagen.

Nu när jag skulle ha igång datorn verkar det som om min laddare strejkat för den funkar inte hur mkt jag än vrider och vänder på det. Får nog fråga far min vad problemet är när han och mamma kommer hem ifrån golfrundan med deras kompisar:)

Hoppas ni mår bra allihopa och ta väl hand om er:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0