tiden rinner iväg.

tiden går fortare och fortare tycker jag..

I fredags kväll s¨var vi ngr tjejer hemma hos emma och åt taco. Vi pratade och pratade och glömde helt bort att tiden gick så snabbt.. Jag åkte med milan och de hem och somnade gott eftersom jag hade blivit väckt sådär tidigt på morgonen.

Igår så åkte jag ut till Mil och kollade på fotboll med nästan samma tjejer:) Och det var också jätte trevligt, fastän Sveriges förlust då..

Idag vaknade jag av ngr fåglar. Milan hade tydligen ett fågelbo mellan väggarna så där satt ngr små knyten och skrek. Jag satte i headsettet och somnade om:) Efter det kollade vi på vänner innan mamma hämtade mig.

Nu hela dagen sen jag kom hem har vi hållt på att flytta saker fram och tillbaka. Syster ska bo hemma över sommaren och ska därför ha sitt rum så jag får flytta tbk till mitt. Har hållt på med att koppla in biosystemet som jag helt hade glömt bort att jag hade och sen vänt och vridit på speglar osv. Så det är först nu som jag kan pusta ut:)

I mon är det skola och sen ska jag på studentfest hos min barndomsvän som tar studenten. Tänk vad tiden går:P Så det hoppas jag på att det blir trevligt. och innan där kommer dea hit då jag ska fixa hennes hår till skolmiddagen. Det blir en stressig dag men det ska vi nog lösa:)

Haha, sån söt bild :)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0