SOMMARLOV!

"Sommarlov, solen lyser skönt. Sommarlov, gräset är så grönt. Himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vinden. Sommarlov, sköna sommarloooooov!" ÄNTLIGEN!

Linnea o jag.




Idag samlades vi klockan 9 vid ingången för att lyssna på kören. Sen som jag alltid är så kom jag in typ sist av alla.. Efter det blev det fika i vårat klassrum. Väl klara där så gick vi ner till stan bara för att göra ngt. Vilket senare ledde till fika för vissa och mat för andra. Mil och jag delade en kycklingbaguett.

Väl klara där så gick vi för att se på när treorna hade lådbilsrace. Det tog sin lilla tid men det var bara trevligt.




Milan och jag gick ner till stan efter det och mötte upp Britt. Och nu är jag hemma:) Sitter och funderar på vad som händer senare ikv... Det är en bra fråga!!

Igår så var det bal nere i brunnshallarna. Åh vad fina alla var! Tänk, om två år står jag där med mina vänner:)) Jag får nog redan börja kolla på klänning oså^^ Haha!

Sannapanna!

Matilda!

Jojjsan!

Dennisboy!

Marcus, alltid lika serriös! ;)

Lilla David!

Flis, Robert och Jocke.

På kvällen sen åkte vi till Robert och kollade på film. "Vi hade iaf tur med vädret, igen" Den var helt okej, funkade för min humor iaf:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0