nu är allt över:)

Nu är alla studenter och skolavslutningar över och det har varit lyckade saker alltihopa:)

I onsdagskväll åkte Mil och jag ut till Jennie som hade sina klasskompisar hos sig. Vi kollade på fotbollen och försökte på oss att spela bluffpoker. Vilket gick sådär. Vi lärde oss även nya partytrix, för det behövs. Jag skulle visa mitt som min kusin lärde mig för bara ngr veckor sedan och det gick INTE bra. Hade glömt allt och insåg att det aldrig skulle funka hur mycket jag än tänkte...

Jennies mamma körde in oss till stan och där mitt på torget hittade vi en lådbil. Milan tog sig en tur och vi skulle begé oss till en annan fest. Påvägen dit träffar vi Sebban, Anton och Martin på en brygga. Vi kom till festen men fräcka som Mil och jag va lånade vi bara toan osen fick vi börja gå hem. Det tog sin lilla tid men väl hemma somnade vi så gott sååå!





Igår var det studenten och äntligen hade de tur med vädret, iaf på dagen. Var helt slut efter att ha sprungit runt med alla blommor till folk som jag kände.

Hem snabbt och sen iväg till Sanna direkt för att äta och fira. Där var jag en stund osen blev det vidare ut till Jojjsan i Saxemara där vi firade henne.




När de sen drog vidare in till stan åkte Milan och jag med. Vi åkte nästan direkt till Tilde där vi var ngr tjejer. Dansade, sjöng och hade det mycket trevligt. Kvällen led mot sitt slut och milan och jag skulle gå hem. Ösregn och blåst, så var vädret. Tur jag hade mitt paraflax med mig^^

Somnade snabbt som tusan och idag har vi bara legat i sängen tills klockan blev tre. M åkte hem och jag började plocka undan. Ska på fotboll senare med M och Jojje så jag hoppas att jag få höra mkt om igår!! =D

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0