Näst sista måndagen!

Tjohooo!
Idag är det ingen vanlig dag för det är Milis födelsedaaaaag=D Nu är det bara 1 år kvar tills den stora dagen för dig också!

Idag när jag kom till skolan så var det vattenkrig för fulla hinkar. Jag cyklade in på cykelbanan och insåg ganska så snabbt att det var försent att vända.. Jag tänkte, skit samma. Jag hade inte ens gjort i ornding mig eller ngt alls så^^ haha.

Väl inne i skolan så hade jag datakunskap osen cyklade jag hem:P Kläderna torkar fasen aldrig och jag fröööös.

När jag är hemma så bestämmer jag mig för att åka utt till Saxemara beach för att lägga på brännan lite.. Så där låg jag osen kom jojje och sist men inte minst milan :)

Lite senare sen kom det en himmla massa folk och det var full rulle på volleybollplanen. Runt fyra får vi nog och begé oss hem till Milan för att fixa o dona tills hennes kalas ikv. Jag hjälpte till med att lägga på grädde och jordgubbar på tårtan=D

Så nu sitter jag och känner hur mina kinder har bränt sig idag utav solen. härligt(Y)

Imon ska vi bada på brunnen med klassen, badkruka som jag är ska jag se om man måste bada;) haha. Om man itne kan få ligga o sola ist;) Eller spela volleyboll eller ngt i den stilen^^

Kärlek!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0