meningslös skoldag!

Hola!
Idag vaknade jag vid sju av att en irriterad fågel satt utanför mitt fönster.. Fick hoppa upp och stänga till fönstret för att sedan somna om.

Skola vid tio. Betygsamtal och sen ngr timmars håltimme. Äcklig mat i skolan så jag ringer till pappa, men vad jag glömt var att han var i danmark sen igår haha, så jag får åka ut till put in med dem som jag jobbar med. En riktigt trevlig lunch med en himla massa skratt;)

Efter det vare SH. Helt meningslöst att ha en serriös lektion såhär på slutet. Men men jag tog mig igenom den också utan att somna^^

Kommer hem och sjunger min ista lektion för sofia för denna terminen och sen CYKLAR jag både ner och hem ifrån gymmet efter två pass. Eftersom jag inte tränat på 3 veckor så känner jag i mina ben nu medans jag ligger och kollar på film;) Man får skylla sig själv om man inte tränar;)

Godnatt!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0