Måndag

Idag var det underbart att vakna och känna att jag inte behöver göra någonting för jag har lov. Det är så härligt att jag inte kan tro det själv:D

Gick upp sent och började med att kolla runt lite här o var på datorn. Sedan blev det frukost framför TVn med en massa kassa program. Tiden gick och jag började städa upp här på rummet och sortera lite bilder på datorn.

Milan kom upp en runda efter hon jobbat klart idag och berättade hur hennes dag varit medans vi låg ute i solen och hade det skönt:) Efter hon åkt hem följde jag med mamma ner på maxi osen hem igen.

Hela kvällen har jag suttit och skickat efter bilder för framkallning. Det var inte de enklaste men jag hoppas att jag gjorde lite rätt iaf så de kommer i min brevlåda snart:)

Ha en fin kväll min vän!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0