ledig dag!

Heeejsan!
Idag har jag varit ledig hela dagen. Hade sett fram emot att få sova ut länge, men redan klockan 10 ringer Mil hit och frågar om hon kan komma upp en runda för hennes lektioner var slut. Visstvisst, alltid trevligt med lite morgonbesök:D Så efter ngr minuter var det inte bara jag som låg i min säng utan hon också. Vi bestämde oss för att käka frukost och det gjorde vi ett bra tag tills solen tittade fram. I ungefär tio minuter kunde vi ligga ute innan det blev kallt.

Vi gick in och sjöng singstar och åt kladdis. Därefter var det tdag för pyssla-om-varandra-stunden:P Jag ville ha massage och hon ville att jag skulle klia henne på armen så vi blev kvitt. Vi blev rastlösa och försökte även dansa våra gamla danser som vi gjort förut.

Vid tre kommer hennes mamma och hämtar oss. Jag ska ner till salongen och milan hem. Vi stannar på Willys där Britt ska handla. Mil och jag sitter kvar i bilen;)

Kommer ner till salongen och alltid lika roligt att sitta där:D Så nu är jag ljus igen!

Hem coh sen ner för att träna vårterminens sista aerobicpass. Det var riktigt skönt att träna måste jag säga. Hoppas en liten del av alla onyttigheter jag ätit på senare tid försvann.. hoppas hoppas!!

Sen kom jag hem och fixade mig dem här två supergoda mackorna. Så färgglatt och gott!

Frid och fröjd!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0