Endast EN dag kvar=D

Nu har jag snart sommarlov. SOM jag längtat!! =D

Igår så var jag på studentfest hos Andreas. En riktig lyckad kväll uppe i det gröna huset med släkt och vänner. Synd att det var kasst väder då de gick ut men sen på kvällen tyckte jag att jag såg en liten skymt av solen :)

Blev en massa prat, mat och skratt:) Inte lönt att dra upp allt här för man måste ha varit där för att förstå iaf:P

Haha:)



Challe och Majis!

Pappa och Adrian ^^

Ernstan och jag =D

"SKÅL!"

Nu idag var det bara betygsamtal och sedan följde linnea med hem medans hon väntade på bussen:) Har precis duschat och ska snart börja gra mig klar för att å ner och kolla på alla mina fina vänner som går bal. Jag hoppas att regnet håller sig borta idag för deras skull!!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0