en slapp tisdag!

Hej gott folk:)
Idga vaknade jag av väckklockan, som vanligt. Satte igång datorn för att kolla skolans mail om vi skulle ha någon engelska eller inte. Brukar aldrig annars gå in där men jag hade en konstig känsla på mig att det var ngt viktigt som låg och väntade på att få bli läst.. Jag öppnade och i det står de att vi inte har någon engelska idag och ingen svenska i mon. Wiie, första tanken, Jag är ledig i mon =D Sen så låg jag kvar i sängen eftersom det inte var någon brådska. Jag skickar ett sms till Linnea och frågar om vi har någon historia. Inte det så dagens lektion bestod bara utav idrott som var bad ute på brunnen...

Men kom på det att vi har ju ingen historia på fredag heller så då är jag ledig då också:D Detta är härligt asså:) Snart loooooov!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt och jag känner att jag blir så trött på att inte göra ngt. Nu när jag inte är förkyld längre så bestämde jag mig för att i mon SKA jag ner o träna!! Och det ska bli riktigt skönt=))

På dagen så ska jag ner till Hannah och slinga mig, älskar att sitta där och bara prata om allt möjligt osen bli så fin när man går där ifrån. Kosta vad det kosta vill;)

Nu ska jag in och prata lite med mamma:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0