En dag innan midsommar

Hej mina små hjärtan!
Hoppas att ni mår bra i detta lustiga vädret. Jag vaknade i morse och hade råkat somna med fönstret öppet så jag riktigt hörde hur regnet bara öste ner.. Typiskt tänkte jag, äkta svensk sommar. Och det förvånar mig inte om det blir likadant på midsommar i mon. Kan nog bara minnas en eller två midsommar i mitt liv som det varit riktigt varmt och soligt!

Men iaf så vaknade jag utav väckaklockan, kan faktiskt inte sova till klockan 12 på dagarna längre. Få sån ångest av hur fort dagen rullar förbi isf. Så jag gjorde mig klar och gick ner till jobbet en runda eftersom jag hade möte:) Det gick bra och jag fick som jag ville, nästan mer än så..

Mamma hämtade upp mig och vi åkte runt på en massa äranden. Ett utav allt var att leta kläder till mitt kusinbarn som kommer på besök nu framöver någon gång. Och jag bara älskar att gå o kolla på barnkläder till flickor. Det finns så mycket som man bara vill köpa. Det kommer bli ett problem för mig om jag sen får egna barn, jag kommer köpa så mycket kläder till dem så deras garderober kommer vara större än min:) Men jag fick iaf bestämma idag till lilla Felicia och det blev detta:)



Efter detta köp åkte vi ner till maxi och for runt så nu har jag kommit hem och är helt slut!!

Kom på att igår var jag och syster inne i Karlskrona en snabbrunda för att shoppa. En timme hade vi på oss och det fick jädra gå undan! Vi klarade det och det blev lite lättare i plånboken..

Hittade dessa små sötingar. Och jag blev riktigt chockad av priset så jag behövde inte ens tänka efter om jag skulle använda dem någon gång under mitt liv men lyssna nu..... 49 kr!!!! Ingenting ju!

Under dagarna som gått har jag inte gjort så mycket ju. Har suttit med datorn i knäet och kollat runt bland mitt favoritprogram när jag var yngre. Kommerni ihåg "Fullt hus"? Det där programet där det var tre systrar och tre män som hjälptes åt att ta hand om barnen eftersom pappan precis förlorat sin fru och barnen sin mamma? Jag älskar det. Det är sååå mycket kärlek i denna serien och jag gör inget annat än kollar på nya klipp hela tiden:) Lilla Michelle står för den största delen av showen men även de andra kan också..
Detta klippet är så härligt!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0