Trött som en gris!

Idag har jag jobbat igen och de flesta är på semester så där sitter jag i receptionen själv och snokar runt på internet:P

Efter jag slutat idag så åkte jag och syrran ner till stan för att käka:) Där nere satt Hannah och Sannah och fikade. Vi slog oss ner vid dem och snackade lite:) Vi kom fram till att alla ville göra något innan vi skulle gå och lägga oss så vi bestämde oss för att åka ut till Ekenäs och lägga oss ner för att grilla marshmallows.

Vi åkte hem för att byta kläder och sedan kom Hannah ner till oss för hon och Maja skulle åka rulle ut, medans Sannah och jag tog bilen:) haha!

Väl därute skulle vi ha igång grillen men dåliga som vi är fick vi inte igång den utan fick ta och äta marshmallowsen råa, inte alls lika gott. Men där låg vi på en filt medans solen gick ner och tog det lugnt:) Sååååå mysigt!


Hannah kör skidstilen;)

Sannah o jag:)

Världens bästa syster!












Solen gick ner och vi blev tvugna till att åka hem så klockan inte skulle bli alltför sent..

Så nu sitter jag här hemma och ska gå och lägga mig tidigt, så jag kommer i tid till jobbet i mon. Har nog lyckats en eller två dagar med det..^^

Godnatt!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0