Torsdag!

Hej hopp allihopa!

Jo jag lever fortfarande, både Britta och jag klarade oss från att ge sig på varandra. Visst, en hel del diskutioner blev det allt men det är bara att bita sig i läppen!!

I måndags åkte Jag, mor, far och Milan till Kosta outlet. Påvägen upp ser vi två Ronnebybor som hade gett sig på att springa till Ölandsbron (ungefär 10 mil) på 2 dagar. Blev chockad av att vi träffade dom så jag var tvungen till att ta ett kort. Ibland kan jag hitta jätte mycket där och ibland inget alls. I måndags var det utplockat och inget verkade falla mig in i smaken.. Det enda som fick följa med mig hem var en tröja och lite smycken.


Och igår så var Milan med hennes familj här hemma och åt o åt o åt.. Haha:) Men det var trevligt, absolut:)

Just nu håller resten av familjen på med att städa ut vinden och jag ska snart upp och hjälpa till. Tycker sånt är så roligt för det finns hur mycket saker ifrån när man var så liten som man kommer ihåg:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0