Tillbaka!

Nu är jag tillbaka här på bloggen:) Har varekn haft tid eller ork till att skriva. Men nu ni!

I fredags var jag o min familj ute och åt. Så mysigt så. Efter det gick vi bort till brunnsparken för att kolla när diggiloo hade genrep för lördagens premiär. Tyckte det va riktigt underhållande så medans pappa skjutsade hem min syster som skulle iväg så stod mor och jag och kollade klart:)

Det fick gå snabbt att komma hem för klockan var redan halv tolv och jag skulle packa för att sen på morgonen åka med Sebbans familj till åhus. Väl klar med packning och allt så kom jag i säng runt ett tiden och somnade.

Väckaklockan ringde vid 7 och det var bara att gå upp och packa det sista. Sitter mellan Oscar och Sebban i bilen påväg ner och hade mycket roligt:)

Väl där nere vare sol och varmt i vattnet. Vi kollar på matcherna som dom skulle spela i och första dagen gick det väll kanske inte så bra... Men de är så duktiga ändå så. På kvällen sen gick vi och åt och efter det tog Lisa och jag oss en lång promenix. Vi hade mycket att prata om så vi gick lååångt. På den låånga vägen träffade vi Lisas kompisar som hade hyrt en villa för fem personer och dom var två. Vi blev erbjudna en varsin plast inkl. hotelfrukost. Och det tackar man då inte nej till. Så ist för att ligga och trängas i ett tält så hämtade lisa och jag våra saker och stack dit ist:) Varför ligga obekvämt när man kan ligga bekvämt?^^

Iaf vi vaknade och fick äta riktig frukost:) Sen var det dags att kolla matcherna när killarna spelade. Tro det eller ej men Lisa och jag stannade kvar tills allt var slut bara för att kolla på hur det gick för dem. Snacka om trogna fans;) I ösregn och blöta kläder ställde vi ändå upp^^ Fast jag hade roligt där under deras matcher och var grymt taggad!!

Såhär taggade två av killarna inför sista matchen;)

Emil:)

Söndagen när det regnade. Men sebban är glá ändå;)





Antons sko blev "skum" ;)

Min glass som jag inte ens orkade 1/3 av;)


Kom hem runt nio och var helt slut!! Så somnade redan klockan tio.

Idag har jag jobbat och varit så himmelskt trött hela dagen så har bara väntat att få gå hem. Så få se vad jag gör ikv:)
Ta hand om dig!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0