Michael Jackson!

Nu ikv har jag och min syster suttit och kollat på minnesstunden för Michael Jackson. Det var en riktigt fin ådan och jag tror att han hade varit mer än nöjd. Jag hade lyckats hålla mina tårar inne. För vid sånnahär tillfällen brukar jag alltid bli så känslig. Jag hade iaf lyckats tills hans dotter skulle hålla sitt tal. Då satt både jag och min syster och lipade.. Usch kan bara tänka mig in i deras situation som dem är i nu. Det är de som gör mig så känslig. Jag hade nämligen aaaldrig klarat att gå igenom något sånthär som dem gör..



Idag har jag jobbat men har inte varit riktigt på humör. Få hoppas att det kommer tills i mon. Ni förstår jag är så trött hela tiden, tror jag skulle behöva en hel dags vilande..

Imon är det jobb igen och helgen börjar närma sig:!)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0