Karlsrona och släktkalas!

Hojsan!

Igår vaknade jag runt tolv av att min syster kommer inspringandes och skriker:
- Maaaalin! Är du vaken? Upp o hoppa!!
Tack!

Hatar att bli väckt på det sättet. När man var liten satte sig alltid mamma på min sängkant och klappade mig på kinden samtidigt som hon sa att det var dags att gå upp:) Sååå mycket mysigare, än att börja dagen med en nästintill hjärtinfarkt..:(

Men jag fick 20 minuter på mig att äta frukost, göra mig i ordning och sen sitta i bilen för att åka in till karlskrona. Jag som sagt at jag inte ska shoppa mer nu på hela sommaren, jo stora ord liten verkstad..:(

Kom hem med en hel del kassar som innehöll, tröjor, linnen och byxor. Sen var det dags att slänga in sig i duschen för att sedan vänta på släkten som skulle komma runt 5.

Då kom även vårt lilla busfrö till kusinbarn. Att man kan gå som en duracellkanin hela kvällen fram tills klockan tolv, det förstår jag inte:o Men sötare unge får man leta efter. Man kan bara inte sluta att kolla på henne och skratta åt vad hon gör för bus:)

Kusin vitamin o jag:)

Busis!

Idag har jag städat bland mina saker som jag sparat sen jag var liten.. Och därefter mötte jag upp johanna som var ute och gick med hennes lilla flicka som hon har hand om på sitt jobb:) Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 5 så jag kan få mina gympapengar utav Britta. Ska bli kul och se om hon är på bra eller dåligt humör idag. Undra hur detta kommer sluta för henne o mig, vi som inte kommer överens alls längre..=((

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0