Jobb, jobb, jobb och åter jobb!

Idag har jag som alla andra dagar i veckan jobbat:) Fast för första gången så var jag lite piggare och kände att jag gjorde lite nytta. Jag städade:D Oså fint det blev, så i ordninggjort har det nog aldrig varit där nere!

På lunchen följde jag med annika på hennes ärenden. Där hittade jag mig både en pincett och nagellack. Så nu ikv har jag suttit och målat mina naglar.

Efter jag slutat hämtade min syster mig och vi åkte inom Willys. Där hittar jag även två filmer som jag hade tänkt att jag skulle krypa ner snart och kolla på:) Har sagt varje dag denna veckan att jag ska sova tidigt, men har inte blivit av.

I morgon är det torsdag och vad jag vet så händer inget speciellt. Men man vet aldrig..

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0