HEJ!

Todeloo!
Har verkligen inte haft någon tid alls för att skriva ner lite klotter i bloggen så jag får mitt straff igenom att skriva om ALLT som hänt på en o samma dag ist..

I torsdags åkte jag och syrran in till kna efter jag slutat att jobba för att hitta något att ha till Tosia. Det är en marknad här i Ronneby som vara i 3 dagar med lite karuseller oså. Vi kom in runt 5 eftersom varken jag eller maja slutade tidigare ifrån jobbet. Snabbt som fasen sprang vi runt där inne och jag hittade mig faktiskt två par byxor och ett par skor:)

I fredags jobbade jag till 5 och sen var det bara hem för att börja göra sig i ordning för kvällen som skulle komma:) Vi skulle till Milis brors lägenhet och samla upp hela gänget. Men innan det kom Andrea, Lisa och lisas två kompisar ifrån halmstad, Linn och Jennifer (Ninni), upp en runda:) Vi pratade bara en massa och fick oss hur många roliga skratt som helst. Vi gick ner till Milan och det var lyckat där också iaf till en början..

mm, me like!

Jag, dea o Lisa:)

"vem är det vi väntar på, jo Lisa, jo Lisa! ;)

Hur var det med likheten Timmy??;) (Ninni och jag)

Lite folk:)

Lite ljuv musik? Jag o sebban:)

Dea, var taggad på fest:)

"Men Anton uuuuuuuuuut, jag behöver gå på toa!!"

Sanna, Kenni och Martin:)

Linn, Dea, Timmy, Sebban, Letter och Anton:)

Vi träffade BRassusarna nere på stan:)

Linn och jag var happyface:)

Efter vi blev klara där gick vi ner till stan i regnet:( Men vi hade det trevligt iaf och som vanligt nere på stan splittras alla och går åt olika håll. Runt ett så stängdes allt ner och jag tänkte att, jag har jobbat sedan 8 idag så var ganska så trött. Så jag åkte med Lisa o dom hem och klockan var väll runt två när jag kom hem:)

På lördagen åkte vi in till Kna, samma gäng som var hemma hos mig innan på fredagen, för att shoppa lite. Vi alla var tvugna till att ha något fräsigt till kvällen och alla hittade något att ha på sig:) Lyckat!

Efter ett tag blev Dea och jag hungriga så vi gick och åt medans de andra gick och köpte sig tre stora glassar. Vi tog tåget hem och vi bestämde att träffas upp även den kvällen:)



Linn fick glass i håret hur man nu lyckas med det;)

Det blev sent på kvällen så vi hann inte stanna så himla länge hos mig så vi åkte till Sebban direkt som hade förfesten på lördagen:) Oooooj, vad skoj jag hade! Haha, mycket nytt folk och även de gamla rävarna :)

Sebban, Jag och Ninni! :)

Partypinglan LISA! :)

Rött, gult, grön (trafiklyset) Klara, färdiga, FEST!

Lisa och Martin:)

Jag och BRassusarna:)

M.H med två =)

Lite utav folket påväg ner till stan:)

Detta tkr jag är skoj! =D

Vi gick ner till stan och där var det samma sak den kvällen, allt folk splittrades och det blev lite segt. Men av någon konstig anledning hittade vi upp allihopa på en pizzeria och bestämde oss för att dra upp till Sebban igen för lite efterfest:)

Det tog oss 50 minuter att gå ifrån stan till sebban som vanligtvis tar 20 min. Ja, vi hade då ingen brådska^^ Väl hemma hos Sebban var alla lite trötta så vid fyra kom jag hem och somnade riktigt gott.

Pizzerian:)

Eftersnack;)

Taggade vilken tid det än är på dygnet;)

Två nöjda flickor:)

På söndagen så hade vi bestämt att gå ner till stan så Ninni och Linn skulle få kolla på marknaden. Då var även Mojje nere på torget och spelade. Så vi stannade upp ett tag och lyssnade och drömde oss tillbaka till "tjabba, tjena, hallå" tiderna:)

Efter att ha gått och kollat på samma skit i ngn timme bestämde andrea och jag oss för att käka. HAHA, sånna matvrak:) Det belv mat på andra våningen och samtidigt vänta på att det tre halmstadsbrudarna skulle bli klara.. Vi väntade o väntade, tillslut tog tålamodet slut och Dea och jag sa att vi går hem till mig och att dom skulle komma sen när dom var klara:)

Hahahaha, Linn!

Snygg, Svin, Snygg =D

mmm, me like!!

Dea och jag la oss på sängen och slocknade. Riktigt skönt:) Men runt 6 kom dom hem till mig och vi la oss ute på min gräsmatta i solen för att äta jordgubbar och prata om helgen som varit:) Vi bestämde också då att vi skulle åka ut med Lisas båt på havet för att visa dom skärgården:)


SOMMAR!<3

Så vid 9 var vi ute i Saxemara för att hoppa ner i båten:) Oj, vad vi skrattade!! 5 övertrötta tjejer i en båt med sjuk humor, det är det bästa! Vid halv elva var vi i land och vi skulle ner och visa Lisas häst. Och ni som följt min blogg vet att jag inte gillar djur. Jag sa att jag står utanför hagen men då fick jag svaren "nejmen malin, han är så snäll. Han gör inget mot dig" Jag tänkte, nejnej jag litar väll på det..

Vi öppnade grinden och gick in. Jag stod ändå 50 m ifrån hästen. och det var nog den största hästen jag sett:o Rätt var det är börjar hästen gå mot mig! Jag blir lite rädd och tänker att, den stannar nog snart. Nejnej! Den fortsätter så jag tar upp min flytväst och sätter den mot ansiktet och skriker NEJNEJ.. Hästjäveln stannar inte ändå, så jag ropar på HJÄLP medans jag backar för fullt. Jag ville itne springa för då kanske den skulle börja springa efter mig. Men hästen fortsätter gå och helt plötsligt står den 1 m ifrån mig. Jag har fortfarande flytvästen framför ansiktet för att dne ska förstå att jag vill att den ska gå. Men jag fortsätter backa och den går med sina hästakliv efter mig.. Jag skriker på hjälp och nejnej hela tiden. Och när jag kollar bort mot de andra tjejerna ligger dom på marken och skrattar (?) åt mig, för att jag är så rädd.. Jag ropar att dom ska komma och hålla fast den så jag kan springa där ifrån, men ingen kan gå för dom skrattar så mkt åt mig.. Men hjärtat i full puls och gråten i halsen så trodde jag att detta var min sista sekund i livet. Jag lovar, den hade kunnat äta upp mig på tre tuggor så stor var den. Men sen kommer Linn och håller fast den så jag kan springa ut ur hagen, tack o lov för det!!


Jag o Lisa! :)

Lisa: "Nej men tjejer? Ska vi verkligen se ut sådär på havet? Ni kommer frysa ihjäl.."

Lisa: "Såhär ska man se ut på havet, då fryser man inte!"

Bosse och Lisa:)

Fikatime:)
"Parapapapapapapapapa, Paparapaparapapara clack bum, Parapapapapapapapapa"

Haha! Snygging:)

=))

Söting!

Inte lika söt! Borde anmäla den för mordförsök!!

Jag åkte med Andrea och Lise hem:) Somnade och vaknade vid 11 idag.

Mamma och Pappa har åkt till Halmstad med deras vänner så just nu sitter jag här själv och ska äta frukost. Och vet ni vad som kom med posten idag??

De här fick jag förra veckan:)

1,2...

3!! =D
Så nu vet jag vad jag ska göra om det är sånthär tråkigt väder i sommar;)

Puss!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0