Hej hopp!

Nu har jag lite tid över att skriva av mig:)

Igår tog Milan och jag cyklarna till Brunnsparken och hade picknick:) Så mysigt och varmt, iaf tills solen gick ner bland träden:) Vi cyklade hem och åt samtidigt som vi kollade på Sunes sommar eftersom hon och jag ska campa!! Fast bara över en natt som tur väl är;)

Idag kände vi för att ta oss en tennismatch. Match o match vet jag itne om det blev:P Den största delen av tiden gick åt att leta upp bollarna.. Så vi gav upp efter någon timme. Kom hem till henne och hon ställer sig och bakar medans jag är trött och sitter helt still på stolen och kollar på:)

Resten av dagen har gått åt att prata om denna campingresan som hon, hennes familj och jag ska göra i mon tills på fredag:) Vi bestämde oss, efter att ha sett att vädret skulle bli dåligt i mon, för att vi ska åka in till malmö och shoppa. Sedan ner till ystad där husvagnen står osen får vi se vad vi hittar på:) Jag tvivlar inte en sekund på att det kommer bli tyst och tråkigt. Jag kommer ha så mycket att skratta åt och detta kan nog inte bli sååå mycket mer likt än Sunes sommar..

De första Andrea och Basse sa när jag berättade för dem att jag skulle campa var såhär:
-" du? campa?? Nejnej!"
Så vi får väll se hur detta ska gå;) Har faktiskt campat mååånga gånger i mitt liv när jag var mindre:)

Dea och jag i yngre dar då vi campade tsm med familjerna:) Här i förtältet med våra dockor;)

Så ha en trevlig torsdag och fredag här hemma så hörs vi:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0