Välkommen härliga helg!


Underbar konfirmationsgrupp:)

Just nu sitter jag och väntar på att Milan ska komma uthoppande ur min dusch;) Hon har nämligen tränat handboll nu ikv. Sen kommer Rassus snart så det blir en lugn kväll:)
Idag så va jag uppe med tuppen och fick skjuts till skolan av min far. Sen var det Historia och på den lektionen satt sara och jag o bara pratade om en massa konfirmationsminnen. Det va en härlig tid, och jag längtar verkligen tillbaka till de 10 dagarna:)
Sen var det M-tid och då var det en massa information om valen, drygt! Sen så var det datakunskap och idag gick det inte alls bra;) haha!
Slutade tidigt så jag mötte upp andrea som precis hade lagat sina två hål som hon hade i tänderna. Så hon va bedöva och kunde inte prata riktigt så det tyckte jag va skoj att lyssna på. Vi drog till andra våningen och det va dags för mig att äta. Blev supermätt och efter det blev det fika.
Mötte upp Sanna och vi gick till Britta, och idag va hon faktiskt trevlig. Få se hur länge det där varar?^o)
Men iaf, sanna hängde med hem efter en lite stund och vi kollade på film när jag va liten för att hon skulle få se mig sjunga. haha en upplevelse vill jag lova;) Och rätt vad det är så kom det en uppvisning från när jag va typ tre år eller ngt. Tror ni inte att hela min familj säger att:
- Nemen kolla! Där är juh Britt och Emilia på mammabarn gympan.
Visst var de det:) Sååå många gånger jag kollat på den filmen och undrat vem det va som inte hängde med riktigt i svängarna, det va min bästa kompis Emilia;) haha! Detta är lite läskigt, för allt är verkligen likadant med oss. Har vi kanske fler hemligheter om oss själva att avslöja eller är det nog med överraskningar nu?
Nahe, maten står och kallnar till Milis så vi hörs i mon kanske:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0