Träning

Todeloo.

Hinner ett litet inlägg nu innan det bär av för träning för min del. Blir själv idag eftersom Dea fortfarande inte är frisk så.. Kanske inte är världens roligaste precis men jag ska klara det ändå;)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit i skolan.. Sen gick jag hem som jag inte gjort på väldigt länge. Men det var härligt:) Och nu sitter jag här, redo för att åka ner och lyfta skrot =))
I morgon är det äntligen fredag och så är det en kort dag i skolan. Efter det ska jag hem till Britta med Sanna och hämta våra träningspengar ifrån förra terminen. Bättre sent än aldrig eller vad man nu brukar slå till med. Sen på kvällen så blire att umgås med Milan och Rassus som äntligen kom hem idag=DD Få se vad vi ska kunna hitta på, få dock inte bli allt för stimmigt eftersom hans axel nog inte klarar av det;) haha!
Nahe inte mycket mer att skriva idag, igen.. Vet inte men dagarna är så enformiga nu för tiden. Man går upp, gå till skolan, gå på lektonerna, gå hem och sen ner o träna typ:P Men jag har nog mer att skriva om i morgon.

Tjing tjong!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0