Sovit bort helgen?

Hej igen:)
Hade faktiskt tänk att gå o lägga mig i hyffsad tid idag. Tror att man få vända tbk på dygnet nu om man ska orka ngt i skolan fram till sommaren..
Va nere o tränade idag och herreguuuuuud vad jobbigt det va helt plötsligt?? Aldrig blivit så svettig förut.. Kan ha varit för att jag är förkyld också som det blev extra jobbigt men ändå:P haha. Aja först var det aerobic sen styrka och sedan core. Ojojoj min kropp är heeelt slut nu. Härligt!
I mon ska jag använda mina ben för att ta mig till skolan, om jag sen ska ha hjälp utav två hjul eller inte, det beror på vädret i mon:)
Men nu ska jag hoppa bort till sängen och kolla om det finns ngt trevligt på TV.
Vi hörs i mon!
/M!



Känns som jag bara sovit i helgen och inte gjort något annat haha.
Igår så skulle jag juh försöka skaffa mig en handling i filmen. Men efter tio minuter frågar jag om vi ska byta film? De andra gick med på det och det blev Sunes jul=D DÄR behöver jag inte ens försöka skaffa mig en handling för jag har sett den så många gånger att jag kan allt utantill. Tror ni inte mig får ni fråga dom som satt bredvid mig och kollade;) Kan verkligen inte få nog av den filmen. Kommer ihåg att allt började när jag va på gran canaria med Lisa. Hennes o min familj satt på balkongen och kom in på ngt om sunes jul. Sen hade vi roligt åt det hela veckan och när jag kom hem köpte mamma filmen till mig. Och det är nog ett utav de bästa jag fått utav henne;) haha!
Men iaf efter det så tog vi ngr matcher på rita&gissa. Och här kommer det nu upp lite bilder^^


Här ritas och gissas det för fullt;)


M&M


Jag ser lagom uttråkad ut;)


Och den här bilden tycker jag är lite intressant. Emilia ritade och jag skulle gissa. Ser ni vad det är? Näe det gjrode inte jag heller kan jag lova. Jag gissade på kundvagn, barnvagn och allt möjligt. MEN det va en gräsklippare?^o)
Först är det juh ett hus det ser vi alla, sen en gubbe. Men sen det där kladdet där bak det va tydligen en buske;) Och prickarna som hon duttat va gräs=D Fiiint Milan;)

Senare sen blev det singstar för det gillar Robert:P






Yey!
I morse vaknade jag och steg upp och var lika seg som vanligt. Satte mig ner en stund vid mamma och pratade lite och hade det trevligt. Sen så kom Maja ut och sa att hon skulle tbk till malmö nu så nu är man hemma själv igen.. Man tror inte att man ska sakna sitt syskon så mycket som man egentligen gör. Jag menar, hon har varit här hemma hela mitt jullov oså. Men jag har bestämt att jag ska ner på lördag och då ska förmodligen Dea också hänga med:) Behöver lite påfyllning i min garderob^^
Senare idag ska jag ner och göra gymmet osäkert;) Näe itne direkt men jag ska ner o träna hade jag tänkt. Passa på så länge tiden räcker till:)
Nu i veckan drar ALLT igång och jag känner att det kommer bli lika jobbigt som det va förra terminen så vi få se hur länge jag orkar.
På tisdag är det skridskor och på onsdag har jag två lektioner. Fredag är det dags för slingning som är sjukt behövligt!! Blir nog en aning mörkare tror jag. På historian på fredag ska vi till kyrkan:P och även denna dagen fyller Gusten år så det händer lite iaf^^
Nahe mat, sängen och gymmet!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0