Söndag

Tjohopp!
Nu har Milis precis lämnat huset och det är dags för mig att plugga spanska, snart iaf:)
Hmm, ska se hur långt jag kom på dagen när jag senast uppdaterade?.. Kom inte så långt såg jag nu. haha!
Jag skulle börja dagen med att plugga men eftersom jag inte hade ro till det idag heller så blev det en övningskörsrunda idag också, fast med mamma:) Det gick la sådär och jag kände att jag inte orkade mer så vi körde hem;) haha. Efter det så ringer Milia och då var hon klar nere i sporthallen så vi körde ner och hämtade henne så hon slapp att gå. Efter mycket om och men vad vi skulle göra idag, handboll eller hockey bestämde vi oss för att ha en handbollskväll i soffan. Vi va så trötta efter matchen att vi la oss ute i min säng och nästan somnade då jag säger att, ska vi kolla vad det står i hockeymatchen? Det gjorde vi och vi såg att Krif ledde med 2-0. Vi satt en stund och funderade och läste om matchen som skulle dra igång på andra perioden. Ryck som vi får ibland så sa jag:
- Äh, vi hinner väll åka upp om vi vill?
efter tio minuter stod vi klara vid dörren och skulle helt plötsligt kolla på hockey. Från att ha legat i sängen helt slut och nyduschade så va vi klara, inte dåligt va?;)
Sen kollade vi klart och vi träffade Rassus där uppe så fick säga adjöss till honom som åker tillbaka till södertälje i mon. Attans, att dagarna går så snabbt nu för tiden!!=(
Sen åkte vi hem hit och la oss i sängen och bara pratade en massa onödigt skit som bara hon och jag kan;)
Nahe pluggpluggplugg!
/M!


Hejsan!
Hann inte uppdatera igår, eller jo för jag låg och itne gjorde ngt alls, men jag tänkte inte ens en tanke på bloggen igår.
Fredagen blev en härligt slapp kväll med underbara människor:)
Igår övningskörde jag faktiskt. Har inte gjort det på hur länge som helst. Sen kände jag lite press på mig att köra den nya bilen så det va nog lite därför som jag tog tag i att just igår;) haha. Men jag blir riktigt förvånad att det gick så bra som det gick för att inte ha kört på typ 4 månader. Så jag var stolt!
Sen så ringde Milan och vi kom fram till att både hon och jag va sååå rastlösa. Hade verkligen myror i benen. Och jag som sagt att jag skulle plugga igår men det hade jag ingen ro till. Så det få bli kvällens projekt, som vanlligt tyvärr:/
Men sen åkte iaf jag på släktkalas och det va riktigt roligt idag. Kusinerna hemma och ett nytt spel för de flesta på bordet ( vi brukar alltid spela ngt spel när vi är på de där träffarna). Detta hette, med andra ord. För er som itne vet så är man i lag och så tar den ena i laget upp en liten bricka. På den brickan står det ett ord som t.ex. buffel. Då ska man försöka förklara för alla i sitt lag just det ordet, MEN du får inte säga buffel, utan du få bara ge ledtrådar eller dela upp ordet i två ord. Riktigt skoj! Jag va i samma lag som min ena kusin, Erik, han och jag har mycket gemensamt eftersom vi är minst så vi jobbar bra ihop;) Sen var min andra kusin, Henke, på det andra laget. Så Erik fick upp en bricka och skulle förklara (allt går på tid också så man blir extremt stressad) Så sa Erik:
- Jamen denna blir lätt!! Henke är en sådan:P
Så svarar jag:
- En idiot?
Och det va helt rätt, snacka om att folk skrattade och att Henke säger:
- Synd att jag inte satt bredvid dig just nu så du kunde fått dig en omgång Malin;) Hahaha.
Sen har vi Fia med sina ord också. Cissis skulle beskriva ordet, Kusin vitamin. Så hon började lite lätt med:
- Henke och Malin är sånna.
Ja alla gissade juh rätt på kusin. Sen återstod juh vitamin.
Då blev det:
- Ngt nyttigt!
Fia:
- Gurk, MAJONÄS KUSIN!
hahaha, då bröt alla ihop och kunde inte andas.
Så sådär höll vi på hela kvällen och magen min hade tränats^^
Men nahe, dags för mig att ta tag i dagen så vi hörs ikv!


KusinHenke!

Lilla Viris!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0