Söndag

Usch inatt har jag inte sovit gott för fem öre! Började med att jag somnade ganska så snabbt men när jag sen vaknade av min väckaklocka som jag glömt att stänga av sen igår så kändes det som om jag inte hade sovit utan bara vilat.. Men jag försökte somna om men halvsov bara. Så jag mår inte alls bra idag.
Dagens planer är att milan snart kommer hit och sen ska dom ut och åka pulka.. Jag har lovat mig själv att ta tag i min träning för detta året så jag får skippa pulkan denna gången. Sanna kanske skulle följa med mig ner till gymmet. Mår man inte bra är det de bästa stället man kan gå till.. Enligt mig iaf.
I mon ska jag försöka ta mig ut till backaryd då linn och jag skulle plugga klart naturkunskapen som vi ska lämna in på onsdag. Så jag få se om pappsi kan köra ut mig dit eller om jag ska behöva ta cykeln;) Annars har jag väll inte så mycket mer o skriva om idag mer än att det har kommit lite snö nu och att det är svinkallt!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0