Snart helg

Hejsanhoppsan!
Malin är heeelt slut.. Efter dagens träningspass skakade hela hon. Typiskt att man tror att man klarar mer än vad man egentligen gör:) Men ibland måste man släppa det gamla och lägga på nytt för att sedan se ett minimalt resultat;)

Vaknade idag och hade sovmorgon. Idag kom jag ihåg det iaf;) Sen så cyklade jag till skolan och buhu vad kallt. Engelska första och sedan matte. Avslutade med samhällskunskap:) Slutt!, för idag..
Cyklade hem och nu va det kallare, måste varit minusgrader eller ngt i den stilen.
Tog mig en bit mat och sedan for det iväg ner till gymmet med deaplutt. Först blev det core och sedan power. Och det är där vi ha nyckeln till varför jag är helt slut. Linda ( hon som har passet, min låg och mellanstadielärare) tyckte jag skulle lägga på lite extra idag. Dum som jag va så gjorde jag det också. Men är ändå ganska så nöjd med min insatts;) haha. Hem snabbt som fasen och sen upp för att kolla på J20 när dom spelade derby (Krfi-Khk) slutade med resultatet 3-5, vilket inte va så lyckat precis=/
Men nu sitter man här med två strumpor, stora byxor och en varm tröja för att få upp värmen igen.. Det går sakta men säkert.

Imon så ska vi först till kyrkan och sen är det inte så mkt mer på schemat, m-tid och datakunskap. Lite senare sen ska jag slinga och fixa till mig i håret, så vi få se hur det blir;)
Sen har jag blivit erbjuden att följa med mor o far och deras kompisar ut och äta i mon kväll. Men har fortfarande inte bestämt mig. Men tror jag hänger med, för restaurangmat är juh inte helt fel?;)
Sov gott med er för det ska jag göra. Är extremt trött:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0