Skola

Jisses amalia.. Nu har helvetet börjat igen. Tidiga mornar och tidiga kvällar. Usch för det! Känns som det va igår som jag sa att jag hade ett långt och härligt lov framför mig.. Vart tog det vägen?


Vaknade av väckaklockan och bara önskade att jag skulle få ligga kvar och gömma mig under mina täcken.. Men icke sa nicke. Upp och göra sig i ornding, jag hann halft iaf. haha!
Första lektionen var matte, och då skulle vi få nya böcker men dom hade inte kommit än. Alla blev kalasglada och hoppade upp i taket av lycka ända tills Göran säger:
- Så nu har jag kopierat det till er ist!
Nu förvandlades våra glada ansikten till stora åskmoln med bittra leénden..
Efter det så vare svenska och redig lektion där också direkt.. Sen spanska och det va ändå lite roligt idag med allas kommentarer när vi skulle översätta en text;) haha!
Sen blev det engelska men där gjorde vi inget för han hade betygsamtal med alla så det va fritt klassrum. Och det äre även i mon;)
Ikv började vi träna pojkarna igen och en utav barnen lyckades knäcka min extremt långa nagel. Förstår inte hur det är möjligt? Så jag har typ ingen kvar:o Trodde jag skulle svimma vad ont det gjorde, hela fingret pulserade! haha! Sen så åkte jag ner till gymmet och tränade med Elin och Annika. Men det där nya passet får inget toppenbetyg utav mig så jag få se hur det går med detta nu framöver.. Kände mig töntig med alla rörelserna? Lite väl överdrivet för min smak kanske, jag vet inte...
Så i mon blire skola. Sen core och styrka, ska se om jag få med mig Andreababe ner dit:)

(Frida och jag på bilden från våran klassdag ute i skogen)

Ett STORT tack till Robert som fixat denna nya fina headern till mig. Det var bussigt av dig! :)

Buenos noche!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0