Shoppinglördag med mammi!

Fick hoppa upp ur sängen redan klockan tio idag.. Hade varit skönt att få ligga pyttelite längre bara:) Men aja klar snabbt som ögat och sen hopp in i bilen. Väl framme så börjar det snöa?:o Tycker inte det behöver göra det mer. Vill ha sommar o sooool!
Men vårshoppinghumöret försvann inte ändå fastän det snöade så. Blev glad när jag insåg att studiebidraget hade kommit, + att mamma va med. Det gynnade mig ska jag säga er! haha.


Blev mest baskläder som ni ser. Men sånt behövs alltid:)
Nästa steg är att hitta skidkläder. Måste ha lite nytt sånt som jag kan ha i backarna när jag åker upp till Trysil med Dea. Kan inte komma på hur längesedan det va hon och jag åkte skidor tsm. Tror det va typ 10 år sedan eller ngt:) hihi. Blir skojsigt detta, jag riktigt längtar!!
Kvällens planer va bestämda fram tills nu då allt blev rörigt osv. Så vi få se hur kvällen slutar:)
Höres kanske ikv eller så gör vi det i mon!
/M! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0