Segisdag

Hejhej!
Idag vaknade jag och kände inte för att göra något annat än att ligga kvar i sängen. Envis som jag är så gjorde jag det =D Fast ångersten kröp fram lite senare och jag drog mig upp iaf. Men detta lovet över jul är ett sånt lov. Det är mörkt när man vaknar och mörkt när man går o lägger sig;) Att man sover nästintill hela tiden eller kanske itne hela tiden men mer än vanligt. Så är det iaf för mig:)
Moster ringde nu idag och sa att hon behövde hjälp med barnvakt i mon. Gissa hur tidigt påtal om att jag bara sover hela tiden? Klockan nio:o Uschannamaj säger jag bara^^ Haha. Fast vad gör man inte för moster och snäckans skull?=D
Men iaf när jag vaknade så tog jag verkligen ta i att göra ngt. Jag kände att något måste jag sysselsätta mig med och det blev STÄDNING av allt?:o Hur i hela friden kommer det sig?? Fast det behövdes, ett tag var jag inne på att möblera också men när jag insåg att man måste dra om kablarna till TV'n så struntade jag i det;) haha.
Så nu är det inte en enda dammtuss här inne i mitt rum det riktigt blänker om golvet^^
Nahe, har inte så mycket o säga mera. Hoppas på att morgondagen blir händelserik så jag kan berätta lite om den ist:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0