Redan tisdag?

Oj vad tiden går snabbt.. Kom på att jag glömde skriva i bloggen igår. Tiden sprang iväg och vipps så var det läggdags? Ah, så sant så:)
Men skulle inte haft så mycket att berätta om gårdagen ändå mer än att jag pluggade^^ Så det så!
Idag var det bara en kort dag för min del, skulle nämligen med mor och far till Helsingborg för att hämta den efterlängtade nya bilen. Äntligen har min far förstått att man inte kan ha en bil som bara starta på egna vilkor. Så det var verkligen behövligt! Drygt att sitta i bilen två timmar ner och två timmar hem. Men men, har precis kommit innanför dörren ochska snart ner för att träna drilltjejerna. Sen måste jag skriva klart min svenskauppgift sen sovaaa!!

I mon så slutar jag 12.20 de ni! Så grymt skönt. Så tänker ta mig en promenad hem och sen ska jag sätta igång med att städa upp på rummet. Det är inte rent ska jag säga er, haha! Så det är också behövligt^^ Få se om det blir träning senare och om jag ska ge det en ynka liten chans till? Det återstå att se:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0