På med glasögonen och slå upp böckerna Malin!

Pluggdag idag.. Som alla andra söndagar.

Vaknade tidigt idag av att det blinkade i min låda. Förmodligen va det ett sms som väntade för att få bli läst, och det var de också. Ett ifrån Rassus där han skrivit att han brytit nyckelbenet.:o Denna pojk, på tre ställen tom? Frågade honom varför han inte nöjde sig med att knäcka den på ett ställe om han nu va tvungen till att bryta det överhuvudtaget;) Men det var han=D Kan inte vara så himmelskt skönt o sova när man har det av på tre ställen? Uschja!

Men sen blev det dags för att försöka trycka in de nya kläderna i garderoben. Snart får jag be om en ännu större garderob=D Efter det satte jag mig ner för att plugga. Glosor i både spanska och engelskan + en lång sammanfattande text om en artikel i engelskan, Malin gör itne vågen för engelskaläxor precis=/
Senare idag ska jag ner på gymmet med Sanna:) Aerobic, styrka och core. Så mkt som jag ätit i helgen så MÅSTE jag ner, inget snack om saken asså^^

Sen ikv blire bara till att skriva klart sammanfattningen och bara ta det lugnt för att sedan krypa ner under täcket och sova:) Vi hörs kanske senare ikv, annars i mon:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0