Ny vecka, nya tag!

Igår var jag nere på gymmet med Sanna. Skönt att komma igång igen. Ser att schemat som är lagt nere på gymmet inte riktigt passar in i min självaste planering men det ska vi väll försöka få ändring på =)

Vaknade idag och jisses vad tidigt. Redan vid tio? Hur mycket jag än funderar på det så kommer jag inte fram till någon förklaring, haha. Men vid tolv skulle mamma komma hem så då skulle hon och Maja till tingsryd. Jag hänger med men hoppar av i backaryd för att stanna hos Linnsan. Då var det dags för pluggtime och vi blev klara ganska så snabbt. Och det visade sig att mamma och maja också blev så vi åkte med dom in till stan igen. Men efter ett tag så kände vi oss nöjda med pluggandet och Linn åkte hem till sig.
Nu ikv gick jag till andrea och det va då uppfriskande må jag säga. Vi satte oss ner och bara pratade en massa. Sånt som vi två är bra på ;) haha! Så skönt att veta att någon alltid har tid med en och är där så fort man känner att man behöver ha några vettiga svar till sina tusentals frågor. Tack siss!
Var ganska trött så jag kom precis hem och shiet vad kallt det är nu då? - 13, detta måste vara något slags rekord eller ngt här nere där jag bor^^ Nej värme och sol nu, det är min grej.
Fick hem H&M katalogen och jag har fastnat för allt för mycket kläder och grejer så jag får nog ta och fundera på vad jag verkligen skulle behöva och kryssa över allt onödigt!
När Dea och jag satt och pratade ikväll så kom vi in på våran skidsemester och jag längtar juh inte lite måste jag erkänna!! Wiiie..
Nahe om man skulle ta och krypa ner i min underbara soffa och bara somna. Det lät ganska så mysigt.
Tack o hej!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0