Möblering först på listan idag.


Tjofrääääääääääääs alla glada!
Hur står det till en dag som denna? Med mig är det som vanligt, kanoooon;D
Sitter här just nu i sängen i ett nymöblerat rum. Känns som om det är helt nytt och jag har mer utrymme. Detta tog mig hela 6 h. Fast då ingick städning från tak till golv också och det behövdes kan jag lova. Nästan läskigt med alla dammtussarna under sängen ;) haha!
Dagen har annars varit lugn. Började tidigt idag med matte. Sedan blev det svenska och sen spanska. Slut för dagen och jag bara ääälskar onsdagarna och fredagarna för då slutar vi 12.20! Kan knappast bli bättre..
Jag stannade kvar i skolan en timme för att vara lite duktig för en gångs skull, men jag hade redan glömt bort allt som jag lärde mig på morgonen på mattelektionen. Minnet är bra, men kort:)
Sen nu i kväll har jag faktiskt varit nere på aerobicen med Linn. Och själva passet är ingen tia men med Linn som toppen på glassen så blir det mycket roligare! Denna lilla flicka.=)
Morgondagens planer är roliga=DD
Rassus kommer hem vid 2!! Wiiie. Sen så ska jag sjunga och sedan ner till gymmet för att träna järnet ur Dea, om hon nu blir frisk tills dess vilket jag hoppas på:)
Och snart är det helg. Det är nice!
Inget mer att säga så vi hörs i mon.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0