Mer och mer förkyld..

Nu har jag kommit hem ifrån gymmet och är nyduschat och nyäten;) haha! Är nöjd med mitt pass där nere idag. När jag åkte ner så va jag osäker på om jag verkligen skulle ner dit eftersom jag frös och mådde inte alls bra. Men inget får hindra min träning så det va bara att hoppa in i bilen:) Väl där nere så fick jag sån kick och blev taggad för aerobic!! Linn likaså märkte jag efter ett tag då vi tog ut rörelserna mer än vanligt. Haha! Jag hade tydligen knytit mina skor och fått ngn såndär extrem superkraft (?) och knytit dom så hårt att min fot somnade och inte fick ngt blod i sig. Då är man på topp asså. ^^ haha!
Nu ska jag bara ta tag i svenskan och hoppas på att jag kommer på ngt bättre nu än vad det blev innan i skolan idag. Fastnade på samma ställe och kom aldrig vidare i texten så..
Sen så har jag ingen brådis för att krypa ner i sängen eftersom jag börjar sent i mon, men visst sova ut kanske?=)

Igår när jag och sanna tränade barnen så va det nog mer hon och jag som va på tramshumör så barnen såg ut som frågetecken och förstod inget. Jag menar, vid detta laget efter fyra år med henne och mig så borde dem juh vara vana^^ haha. Men iaf så kom sanna och jag på sånna gamla reklamer som gått på TV'n förut och jag tror vi kom fram till den bästa asså. Haha, den är så skön, jag känner igen mig i den så det bara skriker om att:) haha gjorde alltid så när jag va liten till allt folk, trevlig syn;)



Titta och njut! Det gör jag, skrattar högt för mig själv också=D

/M! 



Blir aldrig av med denna otäcka förkyldningen, blir bara värre och värre för varje dag man vaknar.. Usch detta lär juh sitta i till midsommar eller ngt i den stilen som vanligt..
Jaha, igår blev det ingen uppdatering för jag hade helt enkelt inte tid. Tisdagar är fullbokade från morgon till kväll så. Men händer inte direkt något händelsrikt så.

Har precis kommit hem ifrån skolan. Fick skjuts utav jojje som skulle upp till sin mormor så jag hoppade in i bilen medans bommarna var nere. Slapp jag att gå^^ haha. Annars har jag haft 2 lektioner idag, helt onödiga men vad gör man? Har likadant i mon fast då börjar jag 11.45 och slutar 14.30 så det blir en lugn och härlig dag med matte och samhällskunskap.

Ska ner till gymmet senare ikv för att köra aerobic med Linn och vi få se hur det ska funka ihop med min förkyldning.?
Men nahe, får väll sätta igång med mitt pluggande så jag slipper det sen:)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0