Måndag

(Bild ifrån Östersund 2007)

Usch vad jag hatar att skriva ordet måndag. Det betyder att det är långt till helg, det är ny vecka, det är en jobbig dag i skolan och den är allmänt tråkig.. Men jag är faktiskt på bra humör idag fastän det inte låter så;) haha.
Vaknade tidigt idag eftersom våran extremt långa sovmorgon på måndagarna har försvunnit nu så vi började vid kvart i tio. Som jag sa igår så visste jag inte hur jag skulle komma till skolan idag. Men efter att ha legat och dratt sig allt för länge i sängen så fick det bli cykeln. Kanske itne så lyckat om jag ska säga det med egna ord.. Knappst någon luft i däcken och det blåste som fasen. Kallt var det också. Hur mycket jag än trampade så kändes det som jag bara åkte bakåt ist? Men jag såg det som ett träningspass ist haha. Kanske itne så trevligt att komma till skolan men saken va det att jag frös ist för att svettas så det va bra^^
Vi hade datakunskap första lektionen. Ska inte säga ngt för ALLT är bättre än estetisk verksamhet, believe me! Sedan va det mat, och fy vilka äckliga kycklingbitar! Besviken på det. De såg juh ut som rostade ostar eller ngt.. Och salladen va inte heller någon tia! Haha, men jag är fortfarande på bra humör fastän jag klagar;)
Sen blev det matte och det är juh lika drygt som vanligt och sen engelska/svenska. Vet itne riktigt vad det va vi hade, en blandning mellan sött o salt fast borde egentligen skrivit en blandning mellan salt och salt för båda ämnerna är riktigt sega. Fick världens läxa i engelska, förstår mig inte på vad det ska vara bra för? Visst lite läxa men inte så mycket att man inte hinner med sitt liv?
Sista va samhälle och det va ändå ganska roligt:)
Sen var det träning med barnen och nu helt plötsligt ska vi bara ha dom endast EN gång i veckan? Dessa småbrudar, har dom verkligen blivit så stora så dom ska träna med uppvisnngsgruppen två ggr i veckan? Sorgligt men sant:/ Men jag klarar mig, dom en gång och sen småkillarna en gång det blir juh två ggr i veckan ändå;)
När jag kom hem stod maten på bordet som vanligt och det va gottit =) Så jag satt kvar där ett bra tag och babblade på med pappa och hade det riktigt roligt^^ Han är knas!!
Och nu ska jag snart kolla igenom engelskan för att sen kolla TV.
Imon är det spanska, engelska, historia och idrott. På historian är det Emil i lönneberga och på idrotten är det skridskor wiiiiehu=P haha!
Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0