Lördagsmys!

Todeloo!
Sitter här just nu i min säng med fyra andra små människor och kollar på Transsiberian. Det va Robert som frågade om jag bloggat ngt idag och då kom jag på att jag inte hade det. Så nu äre dags o berätta hur dagen varit:)

Vaknade sent och det va inte helt fel. Att äntligen få sova ut och slippa stiga upp vid kvart i sju på morgonen är ganska så nice. Sen gick jag upp och satte mig där inne vid soffan med syster min och kollade klart på en film som gick på TV. Sen blev jag kvar där i soffan, film efter film. Tillslut kom Emilia och gjorde mig sällskap i rummet. Sen blev det mat med familjen.
Senare nu ikv så kom Dennis, Felicia och Robert och hämtade oss så körde vi ner och hyrde oss en film. Efter mkt om o men så blev det Transsiberian och den verkar juh sådär:P
Så nu ska jag försöka få mig en handling i denna filmen så jag inte är helt borta om vi nu börjar diskutera.
Tjipp!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0