Kallt!

Huuuuu vad kallt det är i mitt rum idag. Vaknade inatt och va tvungen till att dra på mig både strumpor och en stor tjock tröja för att inte förfrysa. Usch ja!

Idag kom Elin hit på besök en runda och det va längesedan faktiskt. Kommer inte ihåg sist men det va längesedan. haha! Vi bestämde oss för att åka ner till gymmet för att träna efter ett slappt lov. Jag kan säga att bodystep inte ligger så högt på min lista längre. Förut tyckte jag att det va roligt men nu vet jag varken om det är roligt eller tråkigt? Så njaa blir nog inga mer sånna pass för mig. Det kan vara mina reservpass;) tss. Men innan vi skulle ner o träna så skulle kocken malin laga mat^^ För första gången i hela mitt liv lagade jag köttfärssås. Och den blev inte direkt lika god som min mammas men det slank ner och sen va Elin o jag redo för singstar. Haha!
Vi sprang nästan ner till gymmet och kom en aning sent, ni som inte känner mig så är jag en ganska så stor tidsoptimist.. Haha, men vi missade bara lite. o SHIET vad mycket folk det var där nere idag? Man fick juh knappast plats inne på passet. Men iaf, jag fick skjuts hem och det var jag glad över eftersom det är sjutk kallt..
Nu sitter jag i sängen och ska snart ta och kolla på film. Ska in o se om syrran vill göra mig sällskap...

I morgon börjar helvetet igen och jag har extrem ångerst. Sen ska jag träna pojkarna i gymnastiken innan jag och Elin drar ner för att sätta betyg på årets aerobicpass nu när itne sofie har det längre.. Så vi få se vilket humör jag är på i mon:)
Kram!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0