Fredag!!

Wääähj, Fredag<3 Precis kommit innanför dörren här hemma och la mig på sängen. Helt sjukt vad jag är trött.. Fastän man bara gått 3 dagar så har det varit jobbigt att stiga upp!

Igår hann jag inte uppdatera så jag berättar lite kort om den dagen.
Hade sovmorgon så vaknade vid nio. Jag väckte syrran och bad henne köra mig till skolan vilket hon gjorde:) Engelska första och sen matte. Sen var det estetisk verksamhet och där fick vi våra betyg sen fick vi sluta..

Jag gick hem och åt innan det va dags för träning nere på gymmet med Andrea och Emilia. Core och styrka och jag va helt slut. Shiet vad man få ta mycket stryk när man inte hållt igång de såkallade "musklerna" haha! Men det blir skärpning på detta nu.

Jag åkte med andrea hem till henne och där satt jag resten av kvällen och åt o pratade. Kom hem sent och kände att det skulle bli jobbigt att stiga upp dagen efter..


Idag:

helt rätt. Sjukt jobbigt vare o stiga upp. Men fick skjuts utav syster idag igen och det va historia första. Ganska så nice lektion för vi kollade på Emil i lönneberga. Haha, den är så rolig^^ Sen vare M-tid och som vanligt så tar det inte en timme utan det tar max 15 min. Naturkunskap nästa och där fick vi också bara våra betyg sen fick vi gå.

Linnea x2 och jag bestämde oss för att ta en fika på andra våningen. Så vi traskade ner till stan och njöt av att solen hade tagit bort all snö på vägarna=D

Efter ngr timmar begav vi oss tillbaka och det va dags för SH. Dock alltid lika seriösa lektioner såhär på fredagseftermiddagen men det funkar.

Nytt schema från och med på måndag. Riktigt nice måste jag säga. Tre dagar i veckan har vi sovmorgon och vi slutar 12.20 både ons och fre och går till 15.40 endast en dag och det är måndagen så jag är kalasnöjd:)

Nahe, känner att jag måste göra något innan ögonen slocknar så vi hörs!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0