Finally!

Äntligen helg. vilket lättnad!
Somnade halv tre i natt. Kunde verkligen inte somna? Så drygt att ligga och kolla upp i taket och inte ha ngt o göra.. Men jag vaknade utav klockan så det va bara till att stiga upp. Klar snabbt och blev upplockad utav Dennis, Robert och Ola . Slapp att cykla i denna kylan till skolan, sköönt! Sen så var det Historia då sanna hjälpte mig och förhörde mig på min uppgift. Gick väll sådär hade itne pluggat på ngt alls haha! Sen M-tid och därefter datakunskap och jag blir juh aldrig klar med den där skiten rent ur sagt! Men det är bara att kämpa på! :)
Slutade och hade sällskap med Line och Frida ner till stan. Dem skulle kolla i affärer men eftersom jag inte har ngr pengar så tyckte jag det va lika bra att åka hem så jag slapp hitta en massa saker som jag skulle velat ha^^ Mamma hämtade mig och vi körde ner till maxi o handlade. Usch vad drygt det är, alla som ska fram med vagnarna och som inte kan stressa ner. Blir juh stressad av att bara kolla på dom!
Nu ikv har jag städat mitt rum och det blev rent;D haha.. Få se hur länge det håller. Och nu är jag så där supertrött så ngt bra på TV och en massa kuddar och mina täcken sen är jag redo för att krypa ner:)

Här är Ernst och mitt bakverk som vi gjorde i hemkunskapen för ett år sedan!
Detta skulle bli en rulltårta. Likna vad det likna vill.
Men jag trodde att det va en alien som kom ut ur ugnen^^
Nu förstår ni hur bra jag är i köket för er som inte visste!

Vi hörs mina vänner!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0