En dag kvar sen ledigt!

Vart tar veckorna vägen? Tiden går så extremt fort så man knappast hinner andas känns det som.. Men torsdag igen och vi hade två lektioner, det va lagom tyckte jag:)
Efter matten och samhällskunskapen fick jag be far komma och hämta mig. Jag hade sån extrem skoskav. Kände att mina små fötter inte skulle klara av hela vägen hem, va knappt så jag kom ut till bilen ifrån skolan^^

Men efter bara en liten stund när jag var hemma så kom Dea. Hon fick mat och va nöjd o belåten;) haha. Efter detta tog vi det lugnt en stund innan det var dags för att åka ner o träna. Som ni vet så tränade jag inte i söndags och det tar stryk ska jah säga er. Kändes som om jag inte orkade alls lika mkt som jag bruka göra, men det tar väll inte så lång tid att ta igen hoppas jag?

Kom hem och duschade. Sedan la jag mig i min soffa och tog tag i min historiauppgift. Inte världens roligaste men det måste verkligen göras. Kan inte göra som jag gjort med svenskan. Har nämligen skjutit upp den ifrån måndagskväll tills ?? ja, när jag nu ha lust för att göra den. Men absolut senast på söndag, matten också ska vara gjord. Känner att jag måste vara ifrån den där boken ett tag. Trodde jag hade förstått men det visade sig på mattelektionen idag att jag nog inte hade det så jag gav upp. Men få ta tag i det om någon dag:) Brukar bli lättare då.

Just det! I onsdags när Linnea hade sin svenskaredovisning om en liten pryl så hade hon med sig sin smurfmössa som hennes mamma sydde till henne som hon skulle ha på sin första dansuppvisning. Det blev en succé! =D
 

Smurf-Frida!


Smurf-Ludde va nöjd!

Ja, så nu tänkte jag gå in och se vad mamma har för sig. För är jag här ute så ser jag bara min plugghög så jag försöker vara där inne så mycket som möjligt nu ^^
Vi hörs i mon!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0