Barnvakt

Har precis kommit ut ifrån en dusch. Och det va skönt måste jag säga. Få bort allt dregel och allt annat som hamnat på armar, kläder, händer och itne minst hår idag..

Vaknade vi 8 då klockan ringde. Vid 9 hämtade Adde mig för att ge mig skjuts upp till kallinge, mycket snällt tkr jag tur jag har honom^^ haha. Sen så kommer jag upp till dom då och till en början sitter vi och bara småpratar. Sen vill viran ha uppmärksamhet så då blire lekdags wiie;) haha. Känns som jag ätit hela dagen idag. Men jag va helt slut när hon äntligen somnade middag så jag satte mig i deras massagestol och därmed kunde jag nästan somna om det itne varit så att min mosters man suttit bredvid och bad mig kolla på filmen top gun med honom;) så det gjorde jag.. När den slutat vaknade viris igen och då va hon så kelglad så hon satt i mitt knä och kolalde på TV med mig ganska länge:) Sen var det spring i hennes små ben (hon har nästan lärt sig gå så man måste hålla i henne för annars funkar det inte) så det har vi tränat på idag:)
Och jag blev ganska förvånad över en sak, flickan kunde sitta och äta tomat som jag äter äppel:o Jag hatar tomat så jag tyckte det va extra häftigt att hon gjorde de med sina små framtänder som inte är alls stora;)
Men dagen led mot sitt slut och jag är helt slut i huvudet. Tur man inte är förälder asså. Då hade jga verkligen inte kunnat sova till tolv på dagarna ^^ haha!
Men Adde kom upp och hämtade mig också så det va riktigt bussigt av honom(:
Så nu blir det soffan för min del ikv och tro mig, jag kommer somna snabbt!

 

      Här är hon med sin tomat;)

 

 
 

 Hej! Jag heter Elvira och är världens sötaste unge:)

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0