Äntligen fredag..

Äntligen säger jag bara. Helgen har varit efterlängtad;) Denna veckan har det varit jobbigt att stiga upp..

Idag hade vi en pytteliten sovmorgon för att vi skulle vara i kyrkan på studiebesök med historian. Det va faktiskt ganska så intressant, tycker det är mysigt med all musik som spelas där. Det visar sig att våran historielärare är med i en sån gospelskör och har en grymt bra röst:) Hon skriver tydligen egen musik till olika körer runt om i landet och åker runt och ge konserter med sin egna kör. Vi fick iaf sjunga ngr låtar med henne och det va riktigt roligt. Våran klass hade blivit en bra gospelkör, tro mig;) haha!
7 minus i morse och det va inte behagligt. Frös medans vi gick till skolan för att ha en tio minuter lång m-tid och sedan datakunskap. Sen slutade vi. Så kommer mina fredagar se ut nu framöver till sommarlovet. Me like!!

Hem och vände för att sen åka ner till salongen och fixa till håret:) Blev ganska så nöjd.. Satt där i 4 h och sedan följde jag med mor o far för att gå ner och äta tillsammans med deras kompisar. Riktigt god mat och jag kan klara mig en hel vecka framåt om det nu skulle behövas;) haha.
Just nu sitter jag och kollar på Let's dance för att snart gå o lägga mig. Malmö tidigt i mon med Linnea så det ska bli mysigt. Äta på mitt favoritställe där dom bara ha en massa ekologisk mat:)
Nahe ska kanske göra mig i ordning för sängen nu medans det är paus:)
Sköt om er. Kramohej!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0